Mijn eerste reis - Reisverslag uit Glacier, Canada van William Vroombout - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslag uit Glacier, Canada van William Vroombout - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Door: william

Blijf op de hoogte en volg William

06 Oktober 2015 | Canada, Glacier

Na twee nachten Vancouver zijn we op reis gegaan naar mannigpark waar we een mooie wandeltocht hebben gemaakt prachtig mooi weer hadden we hebben nog aan een picknick tafel zitten eten en wat plaatjes geschoten van een klein eekhoorntje wat kwam eten. daarna zijn we door gereden naar Revelstok een hotel gezocht een goed restaurant gevonden en onze 42 veertigste huwelijksjaar gevierd. De andere morgen zijn we gaan rijden naar Glacier Park waar we morgen gaan wandelen en de berg op gaan waar ze bezig zijn om de boel klaar te maken voor de wintersport. want dat seizoen gaat beginnen. in het hotel waar we nu verblijven hebben ze last van een beer die s`nachts rond loopt te struinen opzoek naar eten. dus openhaard aan en binnen blijven.

  • 06 Oktober 2015 - 19:34

    Marja Van Ooien :

    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Fantastisch om dat op deze manier te vieren. Geweldig om op deze manier mee te kunnen genieten van jullie vakantie.
    Geniet er van en we volgen jullie.

    Tijdens de furiade hebben we super mooi weer gehad, was erg druk en heel gezellig.

    En we nemen er een

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Glacier

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Oktober 2015

Mijn eerste reis

06 Oktober 2015

Mijn eerste reis
William

Actief sinds 22 Feb. 2018
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 2187

Voorgaande reizen:

22 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

27 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Oktober 2015 - 29 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: